-

poniedziałek, 20 lutego 2017

WELUROWA TKANINA| MUST HAVE 2016/17


Podążając za modowymi trendami często zadajemy sobie pytanie: jaki kolor, fason ,czy też styl jest najmodniejszy w tym sezonie. Jak się okazuje również i materiały grają ważną rolę- tego sezonu jesień-zima 2016/17 króluje WELUR , czyli połyskujący aksamit . Większości kojarzy się on z kiczowatą modą lat 80 do pewnego czasu i ja miałam o nim odmienne zdanie. Materiał welurowy wraca w lepszej nowej odsłonie.
sprawdza się on nie tylko w postaci ubrań ,ale i również dodatków, swoją delikatnością nadaje stylizacji subtelności ,którą kobiety lubią najbardziej!
W dzisiejszym look'u główną rolę odgrywają body w kolorze burgundowym wykonane właśnie z weluru, sprawdzają się świetnie w połączeniu ze spódnicą jak i spodniami, ja postawiłam na spódnicę w klasycznym kolorze -czerni.
A Wy co sądzicie o welurowej tkaninie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu! :*









Płaszcz; New Look
Body: vubu.pl
Spódnica; atmosphere
Torebka: zara
Szalik: Answere
















10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i stylizacja, bardzo podoba mi się borodowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo ładnie ci w tej stylizacji ♥
    Najbardziej podoba mi się płaszczyk :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, bluzeczka prezentuje się na Tobie rewelacyjnie ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/roz-zoto-szarosc-rose-gold-gray-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że moje serce skradła torebka i płaszczyk wyglądasz rewelacyjnie! I welurowa bluzka też świetna, mam w podobnym kolorze kombinezon :)

    zapraszam: http://nouw.com/pannaanna92/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana stylizacja, mam nadzieję, że bardzo nie zmarzłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze czegoś z weluru w szafie nie mam, ale myślę że się zaopatrze niedługo! :D wyglądasz świetnie,cudny płaszczyk ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! To prawda aksamit to hit sezonu, chociaż szczerze mówiąc bardziej pasuje mi na okres jesień/zima, ponieważ jest dosyć ciężki i świecący, więc idealny na karnawał.
    Właśnie również zamieściłam post z aksamitnymi spodniami zapraszam: myaa-myaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. perfect!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń