-

piątek, 17 marca 2017

NAJMODNIEJSZE KOLORY NA WIOSNĘ/LATO 2017| TOP 6 LOOKS STYLISHFASHIONBYLU


Kalendarzowa wiosna już za klika dni , za oknami z dnia na dzień coraz cieplej , uwielbiam te wiosenne promyki słońca padające przez okna do pokoju . Wiosna jest najpiękniejszą porą roku , lubię patrzeć jak po zimie wszystko budzi się do życia , wtedy jakoś nabieram dobrej energii.
Tematem przewodnim są zapowiedziane już w poprzednim wpisie Najmodniejsze kolory tego sezonu !

Według instytutu Pantone na szczycie najmodniejszych barw pierwszy raz jest nie pastelowy, nie przygaszony ,a intensywny odświeżający odcień zieleni (greenery). Jest on nie łatwy stylizacyjnie do ogrania, w tym sezonie będzie on królował w wydaniu sukni i kombinezonów . Najlepiej prezentuje się solo lub w kompozycji ze stonowanymi dodatkami w ciemnych odcieniach.




Łatwo rzuca się w oczy , ale bardzo trudno się go nosi, może akurat w tym sezonie ma okazję zabłysnąć?
Mowa o soczystej , jaskrawej cytrynie . Pojawia się w wydaniu sportowych over'sizowych kamizelek , zwiewnych sukienkach , a nawet płaszczach .


Oprócz soczystych barw , znalazło się miejsce dla klasycznej,  ponadczasowej bieli . Pojawia się na koronkach , sukniach do ziemi , tunikach w stylu boho , a także sportowych bodach , Najlepiej prezentuje się sama , chociaż dopełnienie mocnych kolorów nikomu nie zaszkodzi!



Dla odważnych soczysta fuksja , która wyparła modny zimą pudrowy róż. Teraz nosimy ją nie tylko na ustach , ale od stóp do głów! Najchętniej na długich sukniach, aksamitnych płaszczach ,legginsach ,a nawet włosach !


Przygotowałam również Sety ubraniowe skomponowane w moich ulubionych kolorach :)
Już odliczam dni , kiedy w końcu je założę !

 Zestaw 1
 Zestaw 2
 Zestaw 3
 Zestaw 4
 Zestaw 5
Zestaw 6


25 komentarzy:

  1. Jakie świetne buty, te z pierwszego zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się post :)
    Obserwuję :)
    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe propozycję, nie znam się na tym zabardzo ale potem mojej dziewczynie pokaże ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne looki! Mogłabyś mi powiedzieć skąd masz tą kurteczkę oraz jaki to model butów z 4 looku? <3


    Pozdrawiam,
    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zestawy ;) buty z pierwszego są fantastyczne! Ja również czekam na wiosnę i nie mogę doczekać się tych soczystych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne stylizacje oraz post. Dobrze wiedzieć jakie kolory będą w tym sezonie w modzie :)
    Pozdrawiam :*
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy wyglądają bardzo fajnie ale najbardziej spodobał mi się pierwszy i ostatni :) Już nie mogę doczekać się wiosny i tych wspaniałych kolorów na ulicach :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ten ostatni zestaw mi się naprawdę podoba, wszystkie kolory do siebie pasują i nie są zbyt krzykliwe jak dla mnie. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje :) Będę z pewnością zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko tworzy niewątpliwie fajny Outfit, jednakze ja nie potrafię przełamać sie do kolorów - jestem wierna czerni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta jaskrawa żółć i zieleń to raczej nie kolory dla mnie niestety, ale te zestawy, a szczególnie 6 cudowny!
    www.all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje ;) myślę że tym sezonie każdy znajdzie coś dla siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię oglądać stylizacje z pokazów, jednak nie kieruję się tym przy zakupach, tylko wybieram, co mi się podoba :) Ale Twoje zestawy są naprawdę ciekawe!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiada się kolorowe lato/wiosna :)
    a zestawy - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory !! :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. W oko wpadły mi creepersy, są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ten pierwszy secik mi się bardzo podoba:)
    bardzo lubię biały kolor szkoda że tak szybko brudze białe ubrania :(
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne kolory <3
    świetne zestawy
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na wiosnę/lato wolę pastele :) W 3 zestawie torebka świetna!
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fuksja to zdecydowanie kolor który musi zawitać w mojej szafie na wiosnę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biel to mój numer 1 od zawsze w sezonie wiosna-lato :D Z twoich stylizacji zdecydowanie wygrywa, jak dla mnie, zestaw numer 6 :)

    OdpowiedzUsuń