-

piątek, 29 czerwca 2018

BIAŁA SUKIENKA SZYDEŁKOWA&BLUE DETAILS


Cześć Kochani! 

Dzisiaj przychodzę do was w niecodziennym wydaniu ;-)) oczywiście mam na myśli sukienkę!
Jak wiecie w sukienkach nie chodzę zbyt często, praktycznie w ogólne, chyba ,że na jakieś konkretne okazje, wyjścia. Ciekawy wzór oraz wykonanie sukienki,którą mam w dzisiejszym poście zdecydowanie przekonało  mnie do kupna właśnie tego modelu ! Elegancja a zarazem wygoda w jednym to zdecydowanie najbardziej lubiane połączenie kobiet ;)  
Do bieli jak wiecie pasuje niemal każdy kolor. Ja dzisiaj postawiłam na niebieski odcień wpadający lekko w fiolet, oczywiście mowa o dodatkach ( buty, torebka).
Buty kupiłam we wrześniu, przeglądając przeróżne stronki w poszukiwaniu botków na jesień. Oczywiście nie mogłam się oprzeć promocji odnośnie szpilek i musiałam je zamówić, ich ciekawy wzór z tyłu szpilki( piękny srebrny grzebień z perełką) zdecydowanie wygrał ! 
Jestem bardzo ciekawa waszej opini? Biel w połączeniu z niebieskim? 

Czekam w komentarzu :*















                  Sukienka: H&M_ podobna(KLIK)
Buty: ReneeKLIK)
Torebka: Atmosphere_podobna( KLIK)
Zegarek: Michael Kors_podobny(KLIK)


24 komentarze:

  1. przepadam ostatnio za białymi sukienkami :) romantycznie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, ślicznie jest Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing post dear :)
    thanks for sharing!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i toreka są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. How pretty i love that dress :D it's super beautiful
    and i like all the accessories you combine it with! especially those heels :)
    i just discovered your blog, would you like to follow each other's blogs?
    let me know :D kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i zjawiskowa sukienka *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i zdjęcia <3

    Obserwuje :*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka ;) Pięknie w niej wyglądasz ;) Podoba mi się jak dobrze zestawiłaś ją z tą piękną torebeczką i szpileczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się to połączenie :)
    Ja kocham sukienki, chodzę w nich bardzo często :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna,zwiewna i niezwykle urocza stylizacja.Bardzo naturalna i elegancka.Uwielbiam sukienki dlatego ta jest dla mnie wspaniala sama bym taka zalozyla tak trzymaj w wolnej chwili zapraszam do siebie pozostaw jakis slad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest cudowna, pięknie w niej wyglądasz.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Spodobała mi się torebeczka :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie dziwię się, że zakochałaś się w tych butach - są przepięknie i cudownie komponują się z tą stylizacją :) Super zdjęcia kochana <3

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. You look amazing!Lovely dress:-)

    http://www.lostindaydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. całe to połączenie jest super!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow uwielbiam takie stylizacje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow przepięknie wyglądasz ;*
    cudowny look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekna sukienka,a buty skradly moje serce.:)
    http://tzanetat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz pięknie! Cały zestaw jest świetny. Sukienka jest bardzo dziewczęca, a szpilki mają ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna stylizacja i piękna sesja :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta sukienka pięknie wygląda z tymi dodatkami w kolorze baby blue :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń