-

piątek, 25 sierpnia 2017

KOMBINEZON W PASKI | OVERALLS STRIPES LOOK



Nie mogę uwierzyć w to ,że już końcówka wakacji...minęły zdecydowanie za szybko. Mam wrażenie ,że jeszcze tyle do zrobienia ,a czasu coraz mniej. Chyba przez 2-tygodniowe wakacje w Hiszpanii straciłam poczucie czasu i wydaje mi się ,że to dopiero połowa. Cieszcie się tym ostatnim tygodniem i wykorzystajcie go jak najlepiej ,miejmy nadzieję ,że pogoda dopisze ;-))

W te ostatnie dni odpoczynku i późnego wstawania przychodzę do Was z kolejnym wakacyjnym postem ;)
Był on dość długo wyczekiwany, ale musiałam poświęcić mu troszkę więcej czasu, ponieważ  zdjęć jest więcej niż zwykle, ogólnie ta sesja jest jedną z moich ulubionych, mam nadzieję ,że waszą również ;-)

Kombinezon od Shein (KILK) to połączenie elegancji i wygody w jednym ,ale nie tylko! Przede wszystkim jest on oryginalny, dzięki swojemu ciekawemu uszyciu. Motyw pionowych pasków sprawia ,że jest on świetną opcją dla każdej figury , maskując wszystkie niedoskonałości i nie tylko! Daje również efekt + kilka cm wzrostu ;))

A Wy co myślicie o ubraniach w paski? Lubicie ten wzór ,czy raczej nie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu! :*




















Kombinezon: Shein (Klik)  Buty : Brn2be (Kilk)  Zegarek: MK

13 komentarzy:

  1. Ajj, ale piękny ten kombinezon! Wyglądasz mega stylowo ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj, ale piękny ten kombinezon! Wyglądasz mega stylowo ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie nie wiem jakbym wyglądała w paskach, ale Ty wyglądasz obłędnie! <3

    ❤ sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja i pięknie w niej wyglądasz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten kombinezon ♥️ Uwielbiam paski! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W paski to serio nie wiem bo jakoś nigdy nie zakładałem, ale tobie pasuje takie rzeczy w pasik. Pozdrawiam i powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon, podobają mis ię te paski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześwietne zdjęcia, strasznie mi się podobają!
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia, super stylizacja! :)
    fittravelcouple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny kombinezon! mega kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń