-

sobota, 16 września 2017

WHITE&NAVYBLUE STRIPES| LOOK OF THE DAY


Pogoda coraz to gorsza, chłodne dni nastały. To już chyba ten czas zmiany garderoby na jesienną. Mimo to u mnie na blogu stylizacje w dalszym ciągu utrzymują się w letnim klimacie.
Motyw pasków w ostatnim czasie nie jest mi obcy. Ten wzór totalnie mnie oczarował swoją prostotą i elegancją w jednym. Ponadczasowa biel i czerń to świetne zestawienie właśnie z tym wzorem.
Chyba każdej kobiecie najprościej jest ubrać właśnie te klasyczne kolory, wtedy jest pewność ,że wszystko do siebie pasuje.

A Wy co myślicie o motywie pasków i klasycznych barwach?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu! :*

 





Bluzka: H&M Spodnie: Stradivarius Buty: New Look Torebka: Atmosphere Zegarek: MK

15 komentarzy:

  1. Oj mnie paski także w ostatnim czasie urzekają, u mnie pogoda jak na razie nie dopisuje cały czas nie dość, że jest pochmurno to jeszcze pada deszcz :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy kolorek, prosty i zawsze do wszystkiego pasuje takie połączenie, letnio u ciebie jest dosyć ale fajnie za to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, lubię paski :) spodnie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolałabym paski w kolorowym wydaniu :) ale u Ciebie wszystko super wygląda i pasuje do Ciebie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczne barwy barwy mojej szafie to norma. Paski z naprawdę Śliczne i świetnie potrafia wyglądać w niektórych stylizacjach. Twoja mi sie bardzo podoba same zdjęcia są również w sobie ladne.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się bluzka w białych spodniach nie chodze bo się boję :D zawsze coś pobrudzę :D
    A torebka też bardzo fajna, chyba pojemna ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pionowe paski super wyszczuplają figurę , natomiast większa zwolenniczka jestem klasycznych barw szczególnie właśnie bieli i koloru czarnego :)
    Twoja stylizacja jest świetna , szkoda , ze pogoda juz nie pozwala na takie zestwienia , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka zawsze będzie hot 💞
    Jednak jeśli chodzi o spodnie to u mnie biel odpada- źle wyglądam i jeszcze gorzej się czuje w białych spodniach😞
    Natomiast ty wyglądasz super😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :D Uważam, że klasyka zawsze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Do you want to become the focus of the party, choose us you can become the focus of the whole cut label dresses far east plaza best dress websites in singapore

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zestaw :) Patrząc tak na ciebie zastanawiam się czy ja kiedykolwiek przekonam się do białych spodni u siebie :D
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń